banal fejl
Fra : Christoffer

Dato : 26-12-05 19:56

Hej, at fjerne margin og padding på links?
http://www.motherdk.dk/testside/
Der er utrolig stor afstand mellem links'ene.
css til links ligger herinde http://www.motherdk.dk/testside/css/grund.css

Et sidespørgsmål ..
grundet en harddisk der brændte sammen har jeg mistet mit developer tool til
IE, hvor finder jeg det?

Fra : Jørn Andersen

Dato : 26-12-05 20:38

On Mon, 26 Dec 2005 19:55:30 +0100, "Christoffer" <hjeir@motherdk.dk>
wrote:

>Hej, at fjerne margin og padding på links?
>http://www.motherdk.dk/testside/
>Der er utrolig stor afstand mellem links'ene.
>css til links ligger herinde http://www.motherdk.dk/testside/css/grund.css

Du har:
- nen du har også:

a {
display: block;

Så jeg tror du skal fjerne <br>'erne efter <a ..>
(ikke testet)

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Christoffer

Dato : 26-12-05 21:08

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse

> Du har:
> - nen du har også:
>
> a {
> display: block;
>
> Så jeg tror du skal fjerne <br>'erne efter <a ..>
> (ikke testet)
Så simpelt er det.. tusind tak, tror du har reddet mig for mange håbløse
timer foran skærmen i notepad.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-05 00:24

Christoffer skrev:

>grundet en harddisk der brændte sammen har jeg mistet mit developer tool til
>IE, hvor finder jeg det?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=internet+explorer%2Bdevtoolbar&meta=

Sværere er det ikke
så ryger du på min ignoreringsliste.