Hej.
Jeg har et sært problem.
Jeg har en exchange 2003, der har kørt med POP-3 connector - det har virket
fint med en tiscali stjernealias konto.
Så laver vi mx-record om, så vi kører på vores eget fast TDC-IP-nummer - vi
har checket om det står listet nogle steder på spamlister, hvilket det ikke
gør.
Nu kommer det sære så.
Alle andre end lige nøjagtig et firma i USA kan pludselig ikke maile til os
mere, og de får en NDR fra deres Notes - se nederst.
Vi har selvfølgelig fået dem til at checke deres opsætning - og de pinger
maildomain fint, og DNS er også rigtig.
Det eneste vi kan se, er at domænet jo har forskellige IP'er til
mail.blabla.dk og til
www.blabla.dk - hvilket måske har noget med det at
gøre.
Det virker bare mærkeligt, for selvom de sender til xx@mail.blabla.dk , så
virker det stadig ikke - det er sat op, så det virker alle andre steder fra
???????
Er det noget med vores exchange overfor deres Notes, eller hvad hulen
foregår der ??????
MVH
Morten.
Delivery Failure Report Your document: Testing
was not delivered to: XXXXX
because: Delivery time expired
What should you do?
a.. You can resend the undeliverable document to the recipients listed
above by choosing the Resend button or the Resend command on the Actions
menu.
b.. Once you have resent the document you may delete this Delivery Failure
Report.
c.. If resending the document is not successful you will receive a new
failure report.
d.. Unless you receive other Delivery Failure Reports, the document was
successfully delivered to all other recipients.