Ivan <Ivan@derhjemme.dk> skrev 2005-12-23:
> Hej NG!
>
> Vores Exchange-guru er ikke tilgængelig og vi har et træls problem.
>
> Vi sidder i et netværk(Desværre ikke i domæne) hvor vi har Exchange liggende
> på en server og hvor vi bruger Outlook 2003 som klienter. Det hele har
> fungeret fejlfrit.....indtil nu.
>
> På mange af klienterne er adressekartoteket forsvundet.....på nogle maskiner
> mangler der bare ca. halvdelen....???
>
> Er det noget med at jeg skal slette en fil på klienten for at Outlook henter
> en ny kopi af kartoteket?
>
> Andre ideer?
Hvis serveren har en komplet kopi så prøv og fjerne kontien fra
maskinerne med problemer og læg den ind igen.
Martin
--
Besøg
http://www.adsltips.dk for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel/Aethra routere.
Alt jeg skriver på usenet er mine egne personlige meninger
med mindre andet er angivet.