Checky
Fra : Lars Raaby

Dato : 17-01-06 22:19

Findes der noget som minder om det?
Jeg ved vi er mange der mangler en opdatering til den udvidelse til
firefox 1.5
--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-01-06 23:14

Lars Raaby skrev:

> Findes der noget som minder om det?
> Jeg ved vi er mange der mangler en opdatering til den
> udvidelse til firefox 1.5

Ja - jeg savner den også. Web Developer 1.0 afhjælper lidt af
problemerne - nu kan man dels tildele egne tastaturgenveje til
valideringen og dels tilpasse url'en til valideringen.

Jeg er også begyndt at anvende HTML Validator -
<http://users.skynet.be/mgueury/mozilla/> - der giver en hurtig
oversigt over html-valideringsstatus i statuslinjen.

Men jeg har endnu ikke fundet en fuldgod erstatning for checkys
Agent-funktion.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Dino

Dato : 18-01-06 09:36

Den 17-1 2006 skrev Lars Raaby i dk.edb.internet.software.browser:

> Findes der noget som minder om det?
> Jeg ved vi er mange der mangler en opdatering til den udvidelse til
> firefox 1.5

Web Developer har nogle af Checkys funktioner, plus en hel del andre
nyttige funktioner...
<https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=60>

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-01-06 21:00

Dino skrev:

> Web Developer har nogle af Checkys funktioner, plus en hel del andre
> nyttige funktioner...
> <https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=60>

Jeg prøver og kikke på den.

--