IE vil ikke vise besøgstæller på min hjemm~
Fra : Preben Kaas

Dato : 16-01-06 17:16

Jeg har en besøgstæller på min hjemmeside www.prebenkaas.dk som
vises korrekt når jeg bruger Mozilla Firefox 1.5.

Min Internet Explorer 6.0 vil imidlertid ikke vise den.
Nogle bekendte siger at tælleren vises fint af deres IE 6.0.

Nogen som kan fortælle mig hvor "hunden" ligger begravet - altså hvor
er mine indstillinger i IE forkerte.

på forhånd tak

Preben
www.prebenkaas.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 16-01-06 18:07

"Preben Kaas" <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev
> [...]
> Nogle bekendte siger at tælleren vises fint af deres IE 6.0.
>
> Nogen som kan fortælle mig hvor "hunden" ligger begravet - altså hvor

Jeg kan fint se din besøgstælle i IE, den står på 630 og jeg har ikke rørt
ved IE´s standart indstillinger, så prøv at sætte din IE tilbage til
standart.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Preben Kaas

Dato : 16-01-06 20:37

On Mon, 16 Jan 2006 18:06:31 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>Jeg kan fint se din besøgstælle i IE, den står på 630 og jeg har ikke rørt
>ved IE´s standart indstillinger, så prøv at sætte din IE tilbage til
>standart.

Har trykket alle steder under indstillinger, hvor standarder kan
vælges, men desværre hjalp det ikke.

IE er nok sur over, at jeg mest bruger Mozilla Firefox.

Preben
www.prebenkaas.dk

Fra : Max

Dato : 16-01-06 21:06

Hej Preben Kaas

> IE er nok sur over, at jeg mest bruger Mozilla Firefox.

De virker også fint her med IE, dog er den intet værd,
som de fleste besøgstællere tæller den forkert, den
talte mig for 6 besøg, og jeg kikkede bare lidt rundt.
Sjov samling du har, hvordan man starter med at
samle klejnespore er mig en gåde :)

Mvh Max

Fra : Preben Kaas

Dato : 16-01-06 22:29

On Mon, 16 Jan 2006 21:05:52 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Sjov samling du har, hvordan man starter med at
>samle klejnespore er mig en gåde :)
>
>Mvh Max

Ja, man får et par stykker foræret, falder derefter over nogle på
loppemarkeder og så går der bare sport i det..
Der er vel en samler gemt i de fleste, som bare venter på at blive
"ramt" af en eller anden åndsvag dille, ik?

mvh
Preben
www.prebenkaas.dk

Fra : Max

Dato : 16-01-06 23:03

He Preben

> Der er vel en samler gemt i de fleste, som bare venter på at blive
> "ramt" af en eller anden åndsvag dille, ik?

Jo jeg kender det godt, har selv prøvet flere ting, men er aldrig
for alvor blevet ramt. Det nærmeste jeg kommer at samle nu
er små legetøjsmikroskoper.

Mvh Max

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-01-06 21:28

On a server far far away, Mon, 16 Jan 2006 17:15:48 +0100, Preben Kaas
wrote:

> Nogen som kan fortælle mig hvor "hunden" ligger begravet - altså hvor
> er mine indstillinger i IE forkerte.

Viker også fint her, har du prøvet at slette allr dine midlertidige
internetfiler ?

Jesper Hansen

Fra : Preben Kaas

Dato : 16-01-06 22:24

On Mon, 16 Jan 2006 21:27:56 +0100, Jesper Hansen
<spam.not.accepted@gmail.com> wrote:

>Viker også fint her, har du prøvet at slette allr dine midlertidige
>internetfiler ?
Det har jeg lige gjort men det hjalp desværre heller ikke.

mvh
Preben
www.prebenkaas.dk

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 16-01-06 23:24

In <cahns1h6n14njqkhghs25doaudpoobbp3m@4ax.com> Preben Kaas <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> writes:

> [...]

>Nogle bekendte siger at tælleren vises fint af deres IE 6.0.

>Nogen som kan fortælle mig hvor "hunden" ligger begravet - altså hvor

Hejsa Preben,
Det maa skyldes at du har faaet slaaet javascript fra i IE.
Proev at vaelge enable under:

IE->Tools->Internet Option->Security->Internet->Custom Level->Scripting->Active scripting

Mvh
Martin

Fra : Preben Kaas

Dato : 17-01-06 12:52

On Mon, 16 Jan 2006 22:24:12 +0000 (UTC), Martin Moller Pedersen
<tusk@daimi.au.dk> wrote:

>Proev at vaelge enable under:
>
>IE->Tools->Internet Option->Security->Internet->Custom Level->Scripting->Active scripting

Desværre Martin, alle 3 indstillinger under Script står som "Active",
men tak for forslaget.
Må nok stille mig tilfreds med at alle andres IE viser korrekt og så
skrotte min til fordel for Firefox.

mvh
Preben
www.prebenkaas.dk