firefox 1,5
Fra : js

Dato : 11-01-06 18:38

hvorfor kan jeg ikke skrive mere end en side ud (+ en linje)på denne side
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_vejl_ieb_flex_ffx
Nogen der kan give et svar

Jørgen O

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-01-06 19:04

js skrev:

>hvorfor kan jeg ikke skrive mere end en side ud (+ en linje)på denne side
>http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_vejl_ieb_flex_ffx

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg får samme resultat, men hvis du i stedet
markerer det som du vil have skrevet ud og vælger "markeringen" i stedet
for alt, så bliver det hele udskrevet.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : js

Dato : 11-01-06 19:24

Ivan V. Klattrup skrev:

> Jeg ved ikke hvorfor, men jeg får samme resultat, men hvis du i stedet
> markerer det som du vil have skrevet ud og vælger "markeringen" i stedet
> for alt, så bliver det hele udskrevet.

Ja det er korrekt, men billerne bliver firkantede sorte kasser
med 10 lysere striber.

Hvorfor?
Hvad skal man gøre for at skrive billederne ud?

Jørgen O

Fra : Holst

Dato : 11-01-06 20:39

js wrote:

> hvorfor kan jeg ikke skrive mere end en side ud (+ en linje)på denne side
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_vejl_ieb_flex_ffx
> Nogen der kan give et svar

Et svar kan jeg ikke give dig.

Men jeg oplevede noget lignende for nylig. Jeg skulle skrive en eller
anden side ud, men de fem nederste linjer kom af en eller anden grund
ikke med på udskriften (selvom der faktisk var rigeligt plads for neden
på siden).

Det var med Firefox 1.5. Men MSIE, som jeg så prøvede, gjorde det ikke
bedre.

Underligt.

Fra : Fietsenmaker

Dato : 12-01-06 07:54

Holst skrev:

> [...]
> på siden).
>
> Det var med Firefox 1.5. Men MSIE, som jeg så prøvede, gjorde det ikke

Jeg har lagt hele TDC's vejledning i Word format i dk.binaer

Fra : Thomas gade

Dato : 14-01-06 20:11

Holst wrote:

> [...]
> neden på siden).
>
> Det var med Firefox 1.5. Men MSIE, som jeg så prøvede, gjorde det ikke

Det ser ok ud i print preview i IE 6 hos mig - alt er med.
Det er muligvis koden på siden den er gal med, men FX har i tidligere
versioner haft svært ved at at printe korrekt så det kan heller ikke
udelukkes.

Mvh Thomas

Fra : js

Dato : 15-01-06 09:58

js skrev:
> hvorfor kan jeg ikke skrive mere end en side ud (+ en linje)på denne side
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_vejl_ieb_flex_ffx
> Nogen der kan give et svar

Nå!
Det løste ikke problemet, men tak for svarene

Jørgen O