IE6: Underlige tegn i image toolbar toolti~
Fra : Mads Gildberg

Dato : 06-01-06 22:54

Teksten på de tooltips, der vises på image toolbar i Internet Explorer, er
begyndt at se underlige ud. De første fire tegn er erstattet af firkanter.
Det er lidt svært at forklare problemet. Prøv at se på dette billede:
http://techone.dk/ie6/imagetoolbar.png Det er skærmdumps af mussen holdt
over hver af de fire knapper. I det nederste felt er der endda pludseligt et
helt
andet tegn.

Jeg bruger Internet Explorer 6 på Windows XP Pro SP2 DK. Jeg har ikke lagt
mærke til præcis hvornår problemet er kommet, så jeg kan ikke kæde det
sammen med f.eks. installation af et program, der kunne have forårsaget
fejlen. Faktisk har jeg pt. problemet på to forskellige computere. De er
begge WinXP SP2.

Jeg har prøvet, at søge på Nettet efter en løsning, men jeg har ikke kunnet
finde noget. Er der andre, som har oplevet det samme? Hvad er der galt, og
hvordan får jeg det tilbage til normalt?

/Mads

--
Mads Gildberg, (mgildberg AT hotmail DOT com)

Fra : Mads Gildberg

Dato : 16-01-06 11:41

"Mads Gildberg" skrev:
> [...]
> over hver af de fire knapper. I det nederste felt er der endda pludseligt

FYI:

Jeg har efterforsket problemet nærmere, og det lader til at være Logitechs
SetPoint software, der er årsag til fejlen. Hvis jeg lukker setpoint.exe
processen i Joblisten (Task Manager) ser tooltips'ne normale ud igen. Jeg
har meldt fejlen til Logitech Support.

/Mads