browser sammen fra 2 maskiner på nettet ?
Fra : Michael

Dato : 06-01-06 18:44

Hejsa

På et tidspunkt for nogle år siden kunne jeg sidde og surfe med min browser
og så samtidig vise det samtidig til min kammersjuk over nettet , det vil
sige at når jeg surfede kunne han se det samme vindue, er der nogle der kan
huske hvad det hed eller andre programmer der kan gøre det samme ?

mvh

michael

Fra : Mads Gildberg

Dato : 06-01-06 22:46

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det vil sige at når jeg surfede kunne han se det samme vindue, er der
> nogle der kan huske hvad det hed eller andre programmer der kan gøre det

Hej Michael.

Der er en funktion i MSN Messenger, som hedder Programdeling. Hvis du
allerede har MSN Messenger kan du, når du har en chat i gang, vælge knappen
Aktiviteter og derefter Programdeling. Den skulle gerne kunne det du
efterlyser.

Mvh. Mads
(mgildberg AT hotmail DOT com)