Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gode hjemmesider eller bøger om at lærer a~
Fra : Rune Gøgsig

Dato : 11-06-01 20:00

Nu har jeg søgt på nettet, men er ikke faldet over den rigtige gode
hjemmeside som forklarer hvordan man tager gode billeder/ bruger sit udstyr.

Så nu spørger jeg jer til råds,... kender i nogle gode sider på nettet eller
bøger i PDF format eller papir.

Mvh Rune G

Fra : Søren Blom

Dato : 11-06-01 21:27

"Rune Gøgsig" <rune@goegsig.dk> skrev
> Så nu spørger jeg jer til råds,... kender i nogle gode sider på nettet
eller
> bøger i PDF format eller papir.

Politikens forlag har udgiver en håndfuld fotobøger og forlaget Bogen har
udgivet "Fotohåndbogen" som er god at have. Men den eneste måde du lære at
bruge dit udstyr på, er at bruge det, skyd nogen ruller film af, skrive ned
hvor du havde lukketid, blænde osv. så du kan se på billederne hvad der er
gjort på de forskellige billeder.
Når det bliver efterår, så opsøg en fotoklub i den by du bor i, der er
sikkert en.
www.sdf.dk under medlemmer klubber kan du se de fotoklubber som er medlem
af SDF, hvilket er langt de fleste i landet.

Da klubberne er gået i sommerhi ind til efteråret engang, så kan jeg kun
forslå dig at bruge sommeren på at tage nogen billeder og få noget kritik af
dem til efteråret i en klub, så lære du også af den vej.

God fornøjelse.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 11-06-01 21:27

> Så nu spørger jeg jer til råds,... kender i nogle gode sider på nettet
eller
> bøger i PDF format eller papir.

http://www.photo.net/learn
http://www.camera.canon.com.my/photography/ (Den kan også bruges selvom du