IE 6.0 - script
Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 17:21

Har lige brugt 10 minutter på en brugerundersøgelse fra Canon.
Sidste side og trykker frem...kun hvid side og intet andet...:(

Forleden havde jeg noget tilsvarende på noget SSL, hvor jeg ikke kunne
få det frem....Jeg har nok sat IE for "stramt op", men kan ikke lige se
hvad der skal rettes...Nogen ideer?

(I Firefox 1.5 fungerer det fint...)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)
Min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : John

Dato : 22-12-05 18:21

"Thore" skrev i en meddelelse

> Har lige brugt 10 minutter på en brugerundersøgelse fra Canon.
> Sidste side og trykker frem...kun hvid side og intet andet...:(

Måske pop-up blocker; prøv at trykke 'crtl' eller 'shift', samtidig med du
trykker frem.

Lyncheck af java og javascript:
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Du skal kunne se to ure, ellers brug sidens hjælpelinks.

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 19:32

On Thu, 22 Dec 2005 18:20:50 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Måske pop-up blocker; prøv at trykke 'crtl' eller 'shift', samtidig med du
>trykker frem.

Har en extern pop-up blocker installeret, men det har jeg haft i flere
år, og eden tilsidesættes netop med <ctrl>.
Har desuden prøvet at disable den uden held..

>Lyncheck af java og javascript:
>http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html
>
>Du skal kunne se to ure, ellers brug sidens hjælpelinks.

Ser både det digitale og det analoge....
Desuden fungerer min netbank fint (som også bruger noget java-noget til
logon) Så det må ligge et andet sted..

--
Venlig hilsen / Best regards Thore Sorensen
DK-2700 Bronshoj / DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : John

Dato : 22-12-05 20:14

"Thore" <dinotecATmail.dk> skrev i en meddelelse

> Desuden fungerer min netbank fint (som også bruger noget java-noget til
> logon) Så det må ligge et andet sted..

Tjah... måske for høje sikkerheds-indstillinger i IE. Prøv evt at stille alt
til 'standard'.

> Har en extern pop-up blocker installeret

Sidste skud: Fuldt opdateret IE har sin egen pop-up blocker under
'Beskyttelse af personlige oplysninger'. Check om den måske også er
aktiveret, og fjern evt flueben.

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 11:01

On Thu, 22 Dec 2005 20:13:45 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Sidste skud: Fuldt opdateret IE har sin egen pop-up blocker under
>'Beskyttelse af personlige oplysninger'. Check om den måske også er

Jeg skulle tillade en cookie fra sitet, så fungerer det...
Utroligt at man skal gøre det for at komme videre til et SSL-Area...:(

Men det er klaret..tak for hjælp og god jul...:)

Fra : John

Dato : 23-12-05 14:38

"Thore" skrev i en meddelelse

> det er klaret..tak for hjælp og god jul...:)

Velbekomme, og i lige måde!

Mvh John