3210 m/ taletid?
Fra : Niels

Dato : 11-06-01 19:42

Er der nogen der ved, hvor man kan få en Nokia 3210 med taletid henne.
Jeg kan ikke finde nogen forhandlere, som sælger 3210 med taletid.

Hilsen Niels
nmc8(snabela)visto.com

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 12-06-01 07:50

"Niels" <peer48@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, hvor man kan få en Nokia 3210 med taletid henne.
> Jeg kan ikke finde nogen forhandlere, som sælger 3210 med taletid.
Har du prøvet Harald Nyborg

Hilsen
Johnny

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-06-01 11:17

Køb en nyere brugt og ikke-simlåst her i gruppen eller
www.qxl.dk eller lign sted - og køb et
taletidsnummer+taletid ved siden af !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Leif & Susanne

Dato : 12-06-01 08:57

Hej Niels

Vil du købe en brugt , med Telia Cash Taletid ?

Hvis ja så læs videre:

Nokia 3210 med 220V lader, manual og org.emball.. 1 stk. ekstra cover, blue
water, Telia Cash tlf.nr. med 40 kr. taletid.
Sim-lås fri d. 3 juli
pris : 650 kr.

Venlig hilsen Leif
7594.1762
7000 Fredericia

Niels skrev

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-06-01 19:40

"Leif & Susanne" skrev i en meddelelse

> [...]
blue
> water, Telia Cash tlf.nr. med 40 kr. taletid.

Hmm kan du ikke lade være med at sælge dit bras her? Der er en anden gruppe
til det!

/bm

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 13-06-01 07:57

"Boris Mathiasen" <Boris_Mathiasen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm kan du ikke lade være med at sælge dit bras her? Der er en anden
gruppe

Jow det ville være rart selvsamme telefon koster forøvrigt kun 695,-- hos
haraldnyborg med 100 kroners taletid hvorfor så give 650 kr. for en brugt ?.
og med hensyn til simlås hos telia er det et hestearbejde at få den.

Hilsen

Johnny

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-06-01 05:26

" Johnny Pedersen" <JKP@ehs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
brugt ?.
> og med hensyn til simlås hos telia er det et hestearbejde at få den.

Alt med hensyn til Telia er "et hestearbejde".

1) Når man åbner sit abonnement (hvorfor var man så dum at gøre det),
er det et "et hestearbejde" at få sit SIM-kort aktiveret.

2) Når man bliver opkrævet et ulovligt beløb for aktivering af
90-nummer-spær, er det "et hestearbejde" at får det tilbageført.

3) Når man vil opsige sit abonnement er det "et hestearbejde" at få
Telia til at sende en bekræftelse på at de har modtaget opsigelsen.

4) Når man vil have udleveret SIM-lås koden er det "et hestearbejde"
at få den.

Har nogen af jer yderligere eksempler ?

Hvad var det de skrev i Ekstra Bladet for efterhånden nogle måneder
siden? Var det ikke noget i retning af at hos Telia er de nogle
"flinke skiderikker". For de er jo rigtigt nok meget flinke at tale
med, og det og det skal nok snart blive gjort, men der sker ikke en
skid.

Claus

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-06-01 10:56

Jeg har ikke haft problemer med mine 3 abb.

Lige efter de var blevet oprettet (Wanna-Save), solgte jeg dem og skulle
overføre abb.'erne til køber. Alt gik fint og glat.
Jeg satte abb.'erne i standby, så køber ikke kunne ringe fra dem før der var
blevet betalt for overførslen.

/Mikael