IMDB..stadig problemer..
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 11-06-01 19:45

Er jeg den eneste der stadig har problemer med at komme ind på imdb.??

Kenneth

Fra : Pynter

Dato : 11-06-01 19:52

Går fint for mig. Ingen problemer.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 11-06-01 20:30

"Kenneth Andersen" <kenneth_andersen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er jeg den eneste der stadig har problemer med at komme ind på imdb.??

Brug Cybercitys Proxyserver: Internet Options -> Connections -> Settings ->
Kryds i Use a proxy server - Address: proxy.cybercity.dk Port 8080

Hvis du har dansk version, må du gætte dig frem

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 11-06-01 21:23

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
Settings ->
> Kryds i Use a proxy server - Address: proxy.cybercity.dk Port 8080

Det virker desværre heller ikke.?

Mvh. Kenneth

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 13-06-01 08:24

> Settings ->
>
> Det virker desværre heller ikke.?

Prøv en af disse her:

http://yoursay.imdb.com

http://excite.imdb.com/

hilsen Jesper
www.CinemaZone.dk

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 14-06-01 07:29

Jep, det hjalp.

Fra : KNL DtP

Dato : 11-06-01 21:44

> Er jeg den eneste der stadig har problemer med at komme ind på imdb.??

Har lige prøvet - og det virker fint! Har Cybercity ADSL.....

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk