The mummy returns
Fra : mokken

Dato : 11-06-01 19:38

Se dette og link og denne film på dvd kan blive din.
http://www.blaa-auktion.dk/asp/rubrik/oversigt.asp?RubrikId=215
Den står som The mummy.

Mokken

Fra : Andrew

Dato : 12-06-01 11:17

FEDT! THE MUMMY RETURNS!

Jeg vil gå igennem ild og vand for at få den film!
Den er bare SÅ fed!

Ville hellere tvinges til at høre Richard Ragnwald i 12 timer end at eje den
film!

vh And

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 12-06-01 21:32

> Jeg vil gå igennem ild og vand for at få den film!
> Den er bare SÅ fed!

Jeg tror ikke jeg vil se den igen, men helt ærligt synes jeg det er en
underholdende film, hvis man kobler hjernen væk.

Jeg er såmænd også meget glad for seriøse film, men derfor kan man jo godt
læne sig tilbage og nyde lidt tempo.

Faktsik er det en god 2er på den måde at den forudsætter man har set etteren
(ingen tid spildes med introduktion af personerne), og derfor kan den bare
sparke derudoaf i højt tempo.

Kasper

Fra : Søren Rohde

Dato : 17-06-01 08:46

Jeg så 1´eren igen i aftes, og den er da okay (flot lavet). Så jeg var bedre
undeholdt af den end af Den Røde Planet som jeg så dagen før i samme biograf
(galigstuen).

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk