ASUS sucks
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 19-01-06 22:52

Nu har jeg i flere dage ventet på at ASUS skulle få deres
download sektion op at køre.
Dette er endnu ikke sket og jeg ville derfor skrive til deres
support. Kæmpe skema hvor
de skulle vide en masse som de ikke har en skid at bruge til (i
forhold til mit spørgsmål).
Da jeg så endelig har fået udfyldt skemaet og submitter det,
kommer der en meddelse
om at det er fejlet og man skal prøve senere. Prøver så igen, men
nu vil den ikke tage
imod, for der er allerede submittet. Hvad hulen tænker de på.
Magen til support skal man
dælme lede længe efter.
Pyyyyh, det hjalp at komme af med lidt damp

Er der nogen der kender andre steder hvor man kan få fat i en
ASUS-bios?
Jeg har et P4S8X mbo. BIOS Revision 1004.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 19-01-06 23:21

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kender andre steder hvor man kan få fat i en ASUS-bios?
> Jeg har et P4S8X mbo. BIOS Revision 1004.

Deres download virker da ganske ok:
http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/p4s8x/P4S8X015.zip

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 19-01-06 23:40

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:43d01175$0$99987$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Deres download virker da ganske ok:
> http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/p4s8x/P4S8X015.zip
Hvordan dælen du er havnet der, er mig en gåde.
Går man den slagne vej : www.asus.com vælger danmark,
vælger download, ja så virker det ikke.
Anyway, tak for linket. Nu kan jeg få min bios opdateret

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 20-01-06 00:33

> Hvordan dælen du er havnet der, er mig en gåde.
> Går man den slagne vej : www.asus.com vælger danmark,
> vælger download, ja så virker det ikke.
> Anyway, tak for linket. Nu kan jeg få min bios opdateret
Du vælger da bare UK.

Fra : Brian Lund

Dato : 20-01-06 08:21

> Hvordan dælen du er havnet der, er mig en gåde.
> Går man den slagne vej : www.asus.com vælger danmark,
> vælger download, ja så virker det ikke.
> Anyway, tak for linket. Nu kan jeg få min bios opdateret

Ja det er uforklarligt hvorfor de nu efter flere år med diverse problemer på
deres site, endnu ikke har fået det hele til at køre acceptabelt... Men du
kan prøve med andre lande, nogen af dem virker - nogen gange... :)