Nyt Bundkort
Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 11:58

Jeg overvejer at opgraderer til en Pentium 4 3,0 giga. Men jeg har
problemer
med at finde et bundkort, da jeg gerne vil bruge noget af det gamle
endnu.(ram (DDR ram)harddiske, cd drev).
Så kravet er at der gerne skal være 2 ide stik ram til både (184 pins DDR)
og de nye DDR2 ram.
Grafik kort skal udskiftes, så det bliver vel til PCI express.
Men hvilke bundkort har 2 ide, alle dem jeg har set i forretninger har kun
1.
Er der nogen der har en anelse om hvilke der har.

Hilsen
Leif