Hvilket bundkort med både AGP og PCI-E?
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 17-01-06 23:16

Jeg står og skal købe nogle stumper til mine forældres pc, bla. nyt
bundkort, ram og kabinet. I deres maskine sidder der pt et Radeon 9800 Pro
som ikke behøver blive udskiftet, men det var rart at kunne skifte det på et
senere tidspunkt til et nyere PCI-E kort.

Hvilket bundkort med både AGP og PCI-E kan anbefales? Det skal være til
Athlon64 / Opteron processor...

På forhånd tak!

/morten

Fra : Hans

Dato : 17-01-06 23:41

Morten Astrup Christensen wrote:
> [...]
> skifte det på et senere tidspunkt til et nyere PCI-E kort.
>
> Hvilket bundkort med både AGP og PCI-E kan anbefales? Det skal være

Der findes mig bekendt kun et bundkort med begge dele:

Jeg vil dog ikke anbefale det.

Hans

Fra : LNC

Dato : 18-01-06 04:27

> Der findes mig bekendt kun et bundkort med begge dele:
>
> Jeg vil dog ikke anbefale det.
>
> Hans

Det vil jeg derimod gerne det er et godt kort har ikke haft de midste
problemer med det

Mvh Lars

Fra : Co@ch [4130]

Dato : 18-01-06 07:49

> Der findes mig bekendt kun et bundkort med begge dele:
>
> Jeg vil dog ikke anbefale det.
>
> Hans

Hvorfor dog ikke?

Asrock laver udmærkede boards.
Faktisk laver de bedre boards en mange af mærkevare producenterne (ASUS, MSI
etc)

mvh
Bri@n

Fra : Brian Lund

Dato : 18-01-06 20:36

> Hvorfor dog ikke?

Se renes indlæg "lavere score efter opgradering" fra 16-01 kl 23:27 i
dk.edb.hardware.grafikkort

Det handler om netop det bundkort, og der er problemer mellem det og Asus
V9999 GT! - Når der er problemer med et kort, kan det sagtens tænkes at der
også er andre kort der er problemer med...

Det er Asus der står bag Asrock...

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 20:38

Brian Lund wrote:

> MSI

Det er jeg helt uenig med dig i, asrock er et lavpris produkt, og man
får hvad man betaler for.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 20:46

> [...]
> der
> også er andre kort der er problemer med...

Nu virker det tilgengæld fint med et 7800GT pci-e Jeg håber det var alle
børne sygdommene jeg fik udryddet.