AsRock bios opdatering
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 13:19

Har alle andre, som har købe AsRock 939dual sata2 fået det bios opdateret
før det virker?

Mit kort skulle komme tilbage fra shg i morgen, så det tog altså nogle dage.
Jeg modtog det sidste lørdag, og nu har det kostet mig over 700 kr. i stedet
for de 479 kr. som det stod til.

Jeg bestilte endnu en gang noget fra shg i fredags kl. 18. Senere på aftenen
kom der en mail om at de ikke havde nået den i fredags, så det med at de
sender hvis man bestiller inden 19.30 skal man vidst ikke stole på.

Nå, men det bundkort skal vel bios opdateres til alle cpuer på lager nu ? Så
prisen er altså noget højere end det der står på edbpriser.

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 12:49

> Nå, men det bundkort skal vel bios opdateres til alle cpuer på lager nu ?
> Så prisen er altså noget højere end det der står på edbpriser.

Så fik jeg bundkortet igen.50 kr. for at sende til shg, og 188 kr. pr.
efterkrav til mig + 12 kr. til postdk for at bringe den ud. dvs. bundkortet
har kostet 479 + 250 = 729 kr. Nu håber jeg det virker uden problemer.

Men bare info til andre som overvejer AsRock 939dual sata2. HUSK at få bios
opgraderet inden I får den leveret.

Fra : morten

Dato : 16-01-06 16:32

<rene> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men bare info til andre som overvejer AsRock 939dual sata2. HUSK at få
> bios opgraderet inden I får den leveret.

hva er det for en cpu du ikke kan bruge i det.
jeg købte også mit ved SHG og har sat en AMD 64 3500+ i
og det virker uden problemer

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 20:14

> hva er det for en cpu du ikke kan bruge i det.
> jeg købte også mit ved SHG og har sat en AMD 64 3500+ i
> og det virker uden problemer

En 3200+ stepping E4. Du har nok fået en stepping E3 så.

Det virker nu. Nu er der bare andre problemer, som jeg må løse. Kører du AGP
grafikkort? Det er ikke bare sådan lige. Tjek min nyeste tråd for mere info.

Fra : morten

Dato : 16-01-06 21:03

ja mit grafik kort er AGP
GF6800

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 21:30

> ja mit grafik kort er AGP
> GF6800

ok, havde du så ikke problemer med agp driveren fra cden som følger med
bundkortet?

Jeg har ikke inst. den driver nu, men jeg ved ikke om jeg kan gøre det nu.
Jeg fandt et site hvor der stod at hvis man sætter pci-e takt til 80 mhz er
der ingen problemer, i stedet for de 100 mhz som er standard. Jeg kører med
agp grafikkort, men de skulle hænge sammen på en eller anden måde.

Fra : morten

Dato : 16-01-06 22:06

<rene> skrev i en meddelelse

> [...]
> er der ingen problemer, i stedet for de 100 mhz som er standard. Jeg kører
> med agp grafikkort, men de skulle hænge sammen på en eller anden måde.

det hele kørtet faktisk som det skulle.
jeg har slået PCI-e fra
jeg opdatede bios efter et stykke tid, men det gav ingen forskel.

Fra : LNC

Dato : 17-01-06 04:19

Du skal hente 2,1 versionen af driveren
Mvh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 12:26

> Du skal hente 2,1 versionen af driveren

Var det svar på et af de andre indlæg ?

Fra : LNC

Dato : 17-01-06 14:11

<rene> skrev i en meddelelse

> Var det svar på et af de andre indlæg ?

Ja :) det var vedr AGP driveren :)
Mvh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 14:37

> Ja :) det var vedr AGP driveren :)

ok, men det virker heller ikke. Der er et problem med Asus V9999GT og asrock
dual sata2, så jeg har bestilt andet grafikkort. Der er ikke så meget andet
at gøre.

Fra : LNC

Dato : 17-01-06 18:53

<rene> skrev i en meddelelse

> ok, men det virker heller ikke. Der er et problem med Asus V9999GT og
> asrock dual sata2, så jeg har bestilt andet grafikkort. Der er ikke så
> meget andet at gøre.

Prøv at kigge her
http://www.ocworkbench.com/ocwb/ultimatebb.php?/topic/30/5273.html

Mvh Lars