A8V-E Deluxe fejl
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 15-01-06 10:14

Hej!

Tidligere på ugen havde jeg en tråd om ovennævnte mobo og fik vha.
svarene fået købt en heatsink til Northbridgen og skiftet den ud. Efter
det fik jeg fejlen 'System Failed CPU Test' (gennem højttalerne) og
PC'en kom ikke videre til at tænde skærm eller noget. Jeg fik et tip til
at få det op at køre og derefter virkede PC'en fint. Indtil i dag.

I dag ved opstart giver den igen beskeden 'System Failed CPU Test'.
Kabinettet har været lukket siden den kom op at køre.

Jeg frygter at i den tid hvor den oprindelige northbridge blæser ikke
har kørt ordenligt har northbridgen fået for meget varme, og det er det
der viser sig nu.

Er der nogen der har nogen andre forslag til hvad det kan være / hvordan
det rettes?
Eller er et nyt mobo den eneste vej nu?

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.