Manglende plads til CPU køler
Fra : Peter

Dato : 14-01-06 18:21

Jeg har efterhånden fået tilstrækkelig med komponenter tilovers til at
kan samle en pc til min datter. Jeg manglede kun et kabinet, som jeg nu
har anskaffet (Q-Tec L-series L-CMD).

Imidlertid er jeg løbet ind i et pladsproblem: Processoren sidder lige
under PSU'en, hvilket ikke giver meget plads til en køler (65-68 mm) -
og da slet ikke til min nuværende køler.

Jeg har tjekket edbpriser, studiedata m.fl. efter en køler, der fylder
mindre i højden, men har svært ved at finde en.

Er der nogen der har en idé til, hvad jeg skal købe? Jeg er ikke
interesseret i vandkøling. Den skal passe til Celeron 1,3 (socket A).
PSU'en har ikke blæser på den side, der vender mod CPU'en.

Mvh.

Peter