939 bundkort med agp
Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 00:34

Hvilket bundkort til sokkel 939 med agp port er godt?

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 14-01-06 10:19

> Hvilket bundkort til sokkel 939 med agp port er godt?

ASUS A8V (evt. Deluxe)

Mvh.

Mads

Fra : LNC

Dato : 14-01-06 14:21

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=151598

Mvh Lars

Fra : Thomas \"Chip\" Thom~

Dato : 14-01-06 16:56

Jeg har et MSI Neo2 Platinium med nForce 3 Chipset.
Det har virket rigtigt godt for mig.

/Thomas

Fra : Martin Vollert

Dato : 14-01-06 18:18

Også skrev Vollert
> Jeg har et MSI Neo2 Platinium med nForce 3 Chipset.
> Det har virket rigtigt godt for mig.

Undskyld men er det ikke med socket 754 ??

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Martin Vollert

Dato : 14-01-06 18:21

Også skrev Vollert
> Også skrev Vollert
>>

> Undskyld men er det ikke med socket 754 ??

Åårrr undskyld så lige at det var Neo2 som jo rigtig nok er med socket 939

Fra : JK

Dato : 14-01-06 17:05

On Sat, 14 Jan 2006 00:33:41 +0100, <per> wrote:

>Hvilket bundkort til sokkel 939 med agp port er godt?

Jeg har valgt et bundkort med nforce3 ultra chipset. Så kan man søge
sig frem på edbpriser 'Avanceret' at det få fra Gigabyte, MSI og DFI.

Jeg valgte Gigabyte, og har kørt med det i næsten et år. Det er ikke
så godt til OC.

Eller kan jeg godt tilslutte mig det asrock dual, der er foreslået.
Det performer næsten ligeså som NF3. Det er imidlertid heller ikke til
OC.

mvh

John

Fra : LNC

Dato : 14-01-06 19:58

> Eller kan jeg godt tilslutte mig det asrock dual, der er foreslået.
> Det performer næsten ligeså som NF3. Det er imidlertid heller ikke til
> OC.
> John
http://www.ocworkbench.com/ocwb/ultimatebb.php?/topic/30/5049.html

Også lige en rettelse det performer ligeså godt omend ikke bedre end Nforce
4 chipsæt

Mvh Lars