RAM til udvidet hukommelse, hvor finder??
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 06-01-06 23:17

Hello venner i gruppen!

Ram - måske SD-ram - til opgradering af hukommelse i min P.2. 500Mhz årg.
1999,
hvor finder jeg nogle sådanne?
Der er kun to slots (sokler), så blokkene skal jo nok være 252 MB - eller
der omkring.
Kan nogen hjælpe mig på vej??
På forhånd tak
Palle

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-01-06 23:39

"Palle Bugtrup" <pilgrim.cyclemotors@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor finder jeg nogle sådanne?
> Der er kun to slots (sokler), så blokkene skal jo nok være 252 MB - eller

dk.marked.privat.edb.intern

Der er jævnligt nogle til salg.
Husk lige at undersøge om dit bundkort understøtter den anførte størrelse,
om om der evt. kan opstå problemer hvis det er enkeltsidet eller
dobbeltsidet.
Normalt ikke et problem, hvis det er bambus pc.

Kurt

Fra : Brian Lund

Dato : 08-01-06 21:03

> [...]
> dobbeltsidet.
> Normalt ikke et problem, hvis det er bambus pc.

Kan også findes på www.edbpriser.dk - men det er nok noget billigere brugt -
som anbefalet :)

Brian