Driver til MS-6119 søges
Fra : Henning Kjærgaard

Dato : 02-01-06 16:50

Jeg mangler drivere til et bundkort som hedder MS-6119 BX2 v1.0

Har prøvet at google mig frem til nogle drivere, men kan ikke finde
nogle links som ikke er døde.

Nogen som ligger inde med disse eller et link som virker.

Håber på lidt hjælp her.

Venlig hilsen
Henning

Fra : jorgen k

Dato : 02-01-06 16:58

Henning Kjærgaard (slet S7YR1) wrote:

> [...]
> nogle links som ikke er døde.
>
> Nogen som ligger inde med disse eller et link som virker.

har du prøvet denne side?
http://www.msi.com.tw/program/search/ser/SerConDownloadCenter.php

Fra : Henning Kjærgaard

Dato : 02-01-06 17:14

>har du prøvet denne side?
>http://www.msi.com.tw/program/search/ser/SerConDownloadCenter.ph

Den er prøvet, men det ender dødt.

/Henning

Fra : Hans

Dato : 02-01-06 17:19

Henning Kjærgaard wrote:

> Den er prøvet, men det ender dødt.

Såvidt jeg kan se er det kun software til chipsættet det handler om, og det
kan du jo hente hos Intel.

Hans

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-01-06 20:38

"Henning Kjærgaard" <lupo3l@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den er prøvet, men det ender dødt.
>
> /Henning

Her ender man via den engelske
http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_detail.php?UID=105&kind=1
men det er kun bios og manual selv om det angiveligt skulle føre til det
hele.
Her er det tyske link
http://www.msi-computer.de/produkte/main_idx_view.php?Prod_id=108
Der kan man ude til venstre vælge treiber og så kommer man ind til nogle
drivere.
Jeg er dog i tvivl om det er lige præcis det kort du har, da man på den
tyske side skal vælge mellem en dip version og en pnp version.
Sidstnævnte findes her og igen med treiber i venstre side
http://www.msi-computer.de/produkte/main_idx_view.php?Prod_id=109

Kurt

Fra : PA

Dato : 03-01-06 13:14

"Henning Kjærgaard (slet S7YR1)" <lupo3l@S7YR1mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle links som ikke er døde.
>
> Nogen som ligger inde med disse eller et link som virker.

DEt er en ganske almindelig intel 440 bx driver som kan hentes hos intel.
Den følger også med win 98-ME og XP.
MVH PA.