ASUS, SATA-RAID og Nero ??
Fra : Sven

Dato : 01-01-06 16:42

Hej.
Ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men nu prøver jeg.
Jeg har en pioneer 109 DVD-brænder, og 2 stk Maxtor SATA 250 Gb hd'ere.
Først sad de bare som 2 alm. hd'ere, og det kørte egenligt fint, men så da
jeg skulle geninstallere WinXP, lavede jeg dem om til RAID. Alt kører fint
bortset fra Nero. Den kan nu brænde i max 4x speed, da RAID-settet ikke
leverer data'erne hurtigere. Hvad kan der være galt? I alle andre tilfælde
kører RAIDsættet fint, og det scorer godt i SisoftSandra HD-test.

Sven