Bios opdatering
Fra : SB

Dato : 31-12-05 22:32

Jeg overvejer at opdatdere min bios, men så vidt jeg kan forstå kan det
godt være problematisk, er det noget man skal holde sig helt fra, eller
kan det anbefales at prøve.

Mit bundkort er et MSI K8N Neo Platinum, jeg har brugt Liveopdate til at
hente en ny bios, men så svigtede modet mig, og jeg ville lige høre om
der var nogen som kunne give mig et par godt råd om, hvad man IKKE skal
gøre og hvad der måske kunne være en fordel at gøre.

--
SB

Fjern "mk", hvis du vil sende en mail direkte til mig

Fra : Hans

Dato : 31-12-05 22:37

SB wrote:
> Jeg overvejer at opdatdere min bios, men så vidt jeg kan forstå kan
> det godt være problematisk, er det noget man skal holde sig helt fra,
> eller kan det anbefales at prøve.

Er der en grund til at du vil opgradere din bios?

Oplever du fejl som du ved er rettet i en nyere bios?

Hvis ikke - Så lad være. Der er ingen grund til at ændre et system som
kører.

Hans

Fra : SB

Dato : 01-01-06 12:08

Jeg kørte et program, som fortalte at min bios var 2 år gammel og
trængte til opdatering. Derfor.

Jeg har ikke haft nogle problemer med mit bundkort, så jeg vælger jo nok
ikke at opdatere min bios.

Fra : Villy Jensen

Dato : 01-01-06 12:20

> Jeg kørte et program, som fortalte at min bios var 2 år gammel og trængte
> til opdatering. Derfor.

Hvilket er det for et program, der dømmer BIOS 'forældet' ?

> Jeg har ikke haft nogle problemer med mit bundkort, så jeg vælger jo nok
> ikke at opdatere min bios.

Jeg træffer samme beslutning, når systemet kører som det skal.

(Hvis man oplever med ny hardware, som bundkortleverandør erklærer løst med
'nyere BIOS', så er der ingen vej udenom.)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : SB

Dato : 01-01-06 12:38

AIDA32

Det var et program jeg har haft liggende et stykke tid, så ville jeg
lige se hvad det sagde af alm. nysgerrighed