MSI RS482-M4ILD - Manglende 5.1 lyd..
Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 31-12-05 11:24

Hej,

jeg har i lang tid været glad for min MSI bundkort, men nu har jeg problemer
med 5.1 lyden. Det har fungeret perfekt indtil nu, men efter jeg satte mit
Leadtek 6600GT i, så har jeg mistet "surrond" funktionen, og den spiller kun
stereo. Sågar starter den tit uden lyd..

Desuden er min ikon til indstillingerne af Surround (MSI) forsvundet.

Jeg har hentet og re-installeret Realtek HD Audio Driver 5.10.00.5178, men
intet virker.

Desuden har jeg en ukendt driver under Audio drivers (nVidia WDM Video
Capture).

Ideer ?

Tak,
Jørgen