Nyt bundkort til AMD Duron 700Mhz?
Fra : Torben Olsen

Dato : 31-12-05 11:11

Hej.

På min far's gamle computer er bundkortet desværre røget, Kan man købe et
nyt hvor den gamle CPU (AMD Duron 700 Mhz) og grafikkort (Agp 4 TNT2) kan
flyttes over på? Ja, jeg ved godt det er en gammel sag, men han bruger ikke
computeren til spil, men kun til at læse mail, tekstbehandling osv.

Hilsen Torben.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-12-05 11:22

"Torben Olsen" <toFJERN@DETTEjyde.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> 4 TNT2) kan flyttes over på? Ja, jeg ved godt det er en gammel sag,
> men han bruger ikke computeren til spil, men kun til at læse mail,

Ethvert socket A (462) med AGP 4x port burde kunne klare opgaven.
Spørgsmålet er nok mere rammen. Socket A bundkorts fåes med enten SD-RAM og
DDR SD-RAM. Så hvad kørte din fars med?

--
Bjarke Andersen

Fra : Torben Olsen

Dato : 31-12-05 11:36

Tak for svaret
Den kører med SD-RAM, det var meningen at skifte både bundkort og ram.
Jeg har set på et ASRock K7VT4A PRO, men på deres supportside er den mindste
Duron CPU angivet som en 1000Mhz. Vil det virke alligevel?

Torben O.