problem med update af bios.
Fra : Zilly ink

Dato : 23-12-05 14:56

Hej

jeg håber jeg er landet i den rigtige gruppe, ellers må I smide mig videre!

jeg har lige for første gang siden køb af maskine for 24 måneder siden
formateret den og nu tænkte jeg at så lige ville opdatere bundkortet.

Kortet er et ASUS P4S533 og kortet er "født" 06/11/2003 og den medfølgende
CD har et program der angiveligt skal hjælpe med at opdatere, men hver gang
jeg beder om en "update" kommer der en rød fejlmeddelelse: "unable to find
product indes file!

Anyone ??
--
zillyink.dk

Fra : JK

Dato : 23-12-05 15:35

On Fri, 23 Dec 2005 14:55:57 +0100, "Zilly ink" <zillyink@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>jeg beder om en "update" kommer der en rød fejlmeddelelse: "unable to find

Ifølge hjemmesiden er der ikke en nyere bios end 6. august 2003.

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

bios 1010.

Pas lige på, at det nu er P4S533, du har.

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

En anden metode er jo at boote på, hvad du har, der kan boote i DOS.

Hent så fra ovenstående side awdflash og nyeste officielle bios (ej
beta vel sagtens. men de er nyere fra december 2003) og pak dem ud til
en diskette.

Så alt i alt er der ikke meget nyere bios.

mvh

John