P4VM800 - dual channel?
Fra : Thomas gade

Dato : 21-12-05 01:05

Jeg har kig på ASRock P4VM800 - mainboard
Men jeg kan ikke blive klar på om det kan køre dual channel på rammene
?
http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=05839&type=hardwarev

Er der nogen der evt. kender kortet og ved besked.

Mvh Thomas

Fra : Thomas gade

Dato : 21-12-05 21:14

Thomas gade wrote:

> [...]
> http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=05839&type=hardwarev
>
> Er der nogen der evt. kender kortet og ved besked.

Det var det så ikke fandt jeg ud af.

Fra : Hans

Dato : 21-12-05 21:33

Thomas gade wrote:
> [...]
> http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=05839&type=hardwarev
>
> Er der nogen der evt. kender kortet og ved besked.

Chipsættet understøtter ikke dual-channel:
http://www.viatech.com/en/products/chipsets/p4-series/p4m800/

Hans