Asrock k7s8x - problemer med at detecte ek~
Fra : Lars V

Dato : 14-12-05 18:14

Håber nogen kan hjælpe med det her...

Jeg har et Asrock K7S8X bundkort med en stang 512 MB RAM (PC3200, 200 MHz).
Nu har jeg sat en ny 512 RAM-klods i (PC3200, DDR400) , men det er som om,
den ikke fungerer helt efter planen. Ved opstart findes kun 512 MB og det
samme finder programmet Sandra også kun ( http://www.sisoftware.net/ ).
Programmet CPU-z ( http://www.cpuid.org/cpuz.php ) finder dog begge klodser,
og melder også 1024 MB total memory. Hvor er det kæden hopper af for mig?

Lars V

Fra : Lars V

Dato : 14-12-05 20:48

"Lars V" <lnrvdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
klodser,
> og melder også 1024 MB total memory. Hvor er det kæden hopper af for mig?

Never mind... En update af BIOS klarede problemet.

Lars V