Strømstyring/bundkort
Fra : Christian K. Moss

Dato : 13-12-05 16:53

Halløj...

Har store problemer med min pc så PLEASE hjælp:(
Problemet ligger i at den overhoved ikk vil sende billede til skærmen (skal
lige siges den godt kan sende cable no signel når skræm stikket ikk er i)
men ellers sender den slet
ikk billede op... Tænkte det var min strømstyring der var smuttet men efter
forsøg med lånt konstateret jeg det ikk var den, da det selvfølgelig stadig
var galt... Har en mistanke om det er mit bundkort men ikk sikker... Er
nogle kloge menneseker der kan hjælpe mig lidt..
Skal lige siges cdrom drevet heller ikk kan køre ud hvis det gør noget..

Med venlig hilsen
En desperat mand..

Fra : michael bs

Dato : 13-12-05 22:57

"Christian K. Moss" <Christian.moss@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle kloge menneseker der kan hjælpe mig lidt..
> Skal lige siges cdrom drevet heller ikk kan køre ud hvis det gør noget..

Det lyder som bundkortet.
Michael

Fra : Kell Petersen

Dato : 29-12-05 17:05

jeg ville kigge på Grafikkortet, først , og efter en test med at andet som
virker , ville jeg nok tjekke bundkortet..
hilsen Kell Petersen
Som selv har en masse vrøvl med sine maskiner..:)