Problemer med ASUS A7v880
Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 13-12-05 11:58

Det er helt nyt og problemet er at det glemmer bootindstillingerne. Det kan
virke i flere dage uden problemer, så pludslig har den byttet om på mine
drev prioriteringer så den forsøger at boote på en PATA disk istedet for en
SATA der er min bootdisk. Jeg har en 160 GB seagate SATA disk som boot og 1
200 Gb Seagate PATA som master på kanal 0 og Pioner DVD-Brænder som slave,
Derefter en 120 GB Seagate som master på kanal 1 og et ASUS dvd-drev som
slave. Det er det eneste der fucker op i BIOS når det sker alle andre
indstillinger forbliver de samme. Nogen der har en løsning?

/Torben