cross fire eller sli hvis jeg blot ønsker ~
Fra : Nicolaj C.

Dato : 10-12-05 17:00

jeg ønsker ikke at benytte de specielle rendering muligheder i nogen af
platformene. hvilken platform er så den rigtige ?

mvh
NIc

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-12-05 17:24

"Nicolaj C." <nic@FJERNDETTEevents.dk> crashed Echelon writing

> jeg ønsker ikke at benytte de specielle rendering muligheder i nogen af
> platformene. hvilken platform er så den rigtige ?

Muligvis SLI hvis den understøtter brug af de 4 displays.

Crossfire kræver en form for sekundært slave kort, et kort som nødvendigvis
ikke har udgange.

--
Bjarke Andersen

Fra : Nicolaj C.

Dato : 11-12-05 19:21

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> [...]
>
> Muligvis SLI hvis den understøtter brug af de 4 displays.
>
> Crossfire kræver en form for sekundært slave kort, et kort som

ang. Crossfire.
men det er vel kun hvis man vil benytte at 2 grafikkort arbejder sammen.
Ellers er crossfire (og sli) vel bare et bundkort med 2 x 16xPCI-E slot, som
man kan bruge til hvad man lyster ?

Fra : Brian Lund

Dato : 14-12-05 01:17

> jeg ønsker ikke at benytte de specielle rendering muligheder i nogen af
> platformene. hvilken platform er så den rigtige ?

Hvad med at bruge et alm. ekstra PCI kort?

Brian