Kan en opteron cpu køre i Asus A8V deluxe?
Fra : jonathan

Dato : 08-12-05 19:07

Kan en dejlig Opteron 144 1.8 Ghz 1 mb cache kører i mit Asus A8V deluxe
board??, er der nogen der ved det?, asus hjemmeside siger nej, men jeg håber
det kan lade sig gøre.
Jonathan

Fra : Brian Lund

Dato : 08-12-05 22:04

> Kan en dejlig Opteron 144 1.8 Ghz 1 mb cache kører i mit Asus A8V deluxe
> board??, er der nogen der ved det?, asus hjemmeside siger nej, men jeg
> [...]

http://support.asus.com.tw/cpusupport/cpusupport.aspx

Åbenbart ikke... - Selvom der også er Opteron til S939.

Brian

Fra : jonathan

Dato : 09-12-05 07:47

lig Opteron 144 1.8 Ghz 1 mb cache kører i mit Asus A8V deluxe
> håber
>
> http://support.asus.com.tw/cpusupport/cpusupport.aspx
>
> Åbenbart ikke... - Selvom der også er Opteron til S939.

Jeps, det vidste jeg godt, men på hardocp.com siger de at der ikke er nogen
problemer med en opteron 939 i et asus a8v og lign.