Mærkeligt problem m
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 22:52

Hej alle...

Har et mærkeligt problem med et Asus P2B-F mainboard med en Pentium 3
500 MHz CPU.

Hvis man i bios / Power slår Power Management til kommer der ved boot 3
korte beep's, og power led blinker. Dette sker 8-10 sekunder efter den
er tændt. Jeg kan boote videre ved at trykke en tast. Nogle sekunder
senere beeper den igen 3 gange, trykker en tast og den booter videre.
Dette kan ske 6-8 gange inden den er bootet færdig. Slår jeg power
management fra, booter den lystigt, og kan køre uafbrudt (i hvertfald i
1-2 timer, mere har jeg ikke prøvet).

Har prøvet flere andre rammoduler - ingen forskel. PSU skiftet - ingen
forskel. Boardet havde bios version 1013A. Har flashet med Beta version
1014, som er den nyeste - ingen forskel.

Ligner noget Suspend....men det skal da ikke komme efter 8-10 sekunder
under boot.. Nogen bud?

--
Venlig hilsen / Best regards Thore Sorensen
DK-2700 Bronshoj / DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk