hvad for et bundkort
Fra : Morten Baun

Dato : 06-12-05 19:57

hvad for et bundkort synes i jeg skal købe når det skal trække

en p4 dual core 3 ghz???

erfaringer gode som dårlige modtages med kys hånd

Hilsen Morten

Fra : Frank Sørensen

Dato : 09-12-05 02:55

Hvis det er en LGA775 så kommer du nok ikke uden om et kik på
ASUS AiLife Series P5WD2 køre super godt. (har den selv og kan
ikke finde andre kort som er bedre.)

Fra : tv

Dato : 20-12-05 02:01

> Hvis det er en LGA775 så kommer du nok ikke uden om et kik på
> ASUS AiLife Series P5WD2 køre super godt. (har den selv og kan
> ikke finde andre kort som er bedre.)

Agree 110%