Tyan TigerMP opgradering
Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 06-12-05 00:59

Hej Gruppe,

Det her emne har nok været oppe at vende et par gange i fortiden, så
måske nogle af de gamle rotter herinde kan huske det.. eller nogle nye
rotter med dette setup..

Iflg. Tyans hjemmeside supporter TigerMP boardet ikke mere end 1900+,
men kan det lade sig gøre at sætte noget højere i alligevel ?

Jeg tænker at anskaffe mig nogle Mobile AthlonXP'ere.. fordi de kører
266mhz fsb (som er Tigerens max.) og bruger forholdsvis lidt strøm.

Jeg har kontaktet Tyan, men de sender mig bare en FAQ med følgende
ligegyldige info, de supporter ikke AthlonXP'er i et dual board..

er der nogen der kan hjælpe ?

venlig hilsen,
Dennis Jakobsen