Bookmark
Fra : Cifly

Dato : 24-12-05 09:23

Morn og god juledag.

Jeg ønsker at lave et link der fører brugeren til et bestemt sted på siden
han er på. Altså et bogmærke.

Hvordan klarer jeg den?

~ Cifly

Fra : David Trasbo

Dato : 24-12-05 09:36

Cifly skrev:

> Jeg ønsker at lave et link der fører brugeren til et bestemt sted på siden
> han er på. Altså et bogmærke.
>
> Hvordan klarer jeg den?

Du giver det sted på siden du vil linke til en id.

Eks.: <p id="her">Hej, hej.</p>

Og så linker du til "Hej, hej" sådan her:

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : Cifly

Dato : 24-12-05 10:06

David Trasbo skrev:

> Du giver det sted på siden du vil linke til en id.
>
> Eks.: <p id="her">Hej, hej.</p>
>
> Og så linker du til "Hej, hej" sådan her:

Kanon - tak skal du ha'.

Fra : Cifly

Dato : 24-12-05 10:19

David Trasbo skrev:

> Du giver det sted på siden du vil linke til en id.
>
> Eks.: <p id="her">Hej, hej.</p>
>
> Og så linker du til "Hej, hej" sådan her:

og så lige et tillægspørgsmål: hvordan linker jeg så til et bogmærke på en
anden side?

Har forsøgt med

men det gør ikke tricket.

Fra : Denn!s H

Dato : 24-12-05 10:31

--

vh
Denn!s H

Fra : Cifly

Dato : 24-12-05 10:50

Denn!s H skrev:

Great - tak!

Fra : Cifly

Dato : 24-12-05 10:22

Cifly skrev:

> og så lige et tillægspørgsmål: hvordan linker jeg så til et bogmærke på en
> anden side?
>
> Har forsøgt med

> men det gør ikke tricket.

Se her: http://www.flygenrings.dk/ og tryk så på linket under "Nyheder" den
"24.12.2005 ..."

Fra : Thomas gade

Dato : 24-12-05 15:11

Cifly wrote:

> [...]
Udelad den sidste skråstreg så det ser sådan ud

Go´jul
Thomas