Navn og nummer
Fra : Webwoman

Dato : 11-06-01 16:20

Kan man få Nokia 3310 til at vise både navn og nummer i adressebogen? Er
træt af, at jeg kun kan se navnet og ikke nummeret.

Mvh. Lisbeth

Fra : Lasse Laursen

Dato : 11-06-01 16:32

Ja selvfølgelig.
telefonbog > Valg >sæt visningstype til Navn, nummer

-----------------
Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Webwoman

Dato : 11-06-01 16:28

"Lasse Laursen" <lasse_laursen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja selvfølgelig.
> telefonbog > Valg >sæt visningstype til Navn, nummer

Aj 1000TAK
Har siddet og rodet med det.

Jubiiiii..... nu er det, som jeg vil have det *S*

Lisbeth

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-06-01 21:15

Du kan også til enhver tid trykke '#' ind, hvis du kun har visning af
navnet. Så viser den nummeret.

Claus Rolsted
ICQ: 91028400