Trådløs netværk & Xbox.
Fra : LazyBoy62

Dato : 23-12-05 21:29

Min gamle D-Link DI-604 router er tilsyneladne lige brændt af !!
Når jeg sætter spænding til, lyser Power lampen kun et kort øjeblik.

Så nu overvejer jeg at skifte til trådløs....
Der skal tilsluttes 2 Pc'er, 1 Xbox samt et D-Link Mediacenter.
Sidst nævnte påtænker jeg også at købe snart.
Xbox'en er den gamle model.

Mediacenter: http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=157444

Jeg har luret på 2 mærker til formålet: D-Link samt Linksys.
Og ud fra bedømmelserne er Linksys klart at foretrække.....
Idet der må være solgt 8x flere, end D-link, udfra bedømmelserne i
EDB.Priser.

Men går det fint med at blande mærkerne...
Eller bør man købe D-Link igen ?

Og hvad kræves der af udstyr for at Xbox'en kommer med ?

Smid et par tip.. !

På forhånd tak....

Med venlig hilsen
Lasse T. Jørgensen

Fra : Erik Dan

Dato : 23-12-05 22:05

"LazyBoy62" <joerlund_@mail.dk> wrote in message
> Min gamle D-Link DI-604 router er tilsyneladne lige brændt af !!
> Når jeg sætter spænding til, lyser Power lampen kun et kort øjeblik.
>
> Så nu overvejer jeg at skifte til trådløs....
> ----------------

dk.edb.netvaerk.traadloest

Fra : LazyBoy62

Dato : 23-12-05 22:29

Sorry !!

Fra : Brian Lund

Dato : 25-12-05 01:37

> dk.edb.netvaerk.traadloest

Som desværre ikke er tilgængelig på alle news-servere :(

Brian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-12-05 09:22

On Sun, 25 Dec 2005 01:36:47 +0100, "Brian Lund"
<geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote:

> Som desværre ikke er tilgængelig på alle news-servere :(

Gruppen har eksisteret siden 22apr04, så få den pågældende news-admin
til at få fingeren ud. Hvis de ikke gider det, så brug news.sunsite.dk
der fører alle de ikke-binære grupper.

-A