Skærme
Fijala 3554
Ny skærm
Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 11-06-01 16:29

Jeg er på kik efter en ny skærm 19" skærm op til 4500kr.
Kan i sige mig om der nogen jeg skal kikke på. Jeg er ikke ude efter noget
speciel mærke bare en god skærm.

Mvh
Thomas

Fra : S@ndman

Dato : 11-06-01 17:04

Hejsa,

Køb en LG Flatron 915FT Plus, det er kanon god, koster dog ca. 4800,-

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 11-06-01 21:14

Jeg kan godt se at i er meget glade for lg monitoren men der må da være
andre.

Mvh
Thomas

Fra : Lasse Elbek

Dato : 12-06-01 07:18

"Thomas Strøm Larsen" <tholar@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg kan godt se at i er meget glade for lg monitoren men der må da være
> andre.
>
> Mvh
> Thomas

Tja der er en Sony G400 men den koster jo 6100 og så er der også de 2
streger over skærmen.
Gå ud og se på LG 915+ og prøv så at sammenligne den med en Sony G400.
Så kan du fortælle om sony'en er de 1300-1500 kr bedre ?? (Jeg kender
allerede dit svar )

mvh
Lasse Elbek

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 12-06-01 10:46

Generelt er folk i den her gruppe meget kvalitetsbeviste. Man vil hellere
betale mere og få en god skærm end slippe billigt. Derfor mangler der tit
råd til folk som siger "jeg vil max bruge X kroner - hvad skal jeg købe".

Kasper

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 12-06-01 16:13

Men tak for hjælpen