Kære allesammen
Fra : Mia Warming og David~

Dato : 21-12-05 20:48

Nu har jeg læst med herinde den sidste uges tid og har fulgt den
CAT-FIGHT der har været her.. Men helt ærligt folkens.. Skulle vi ikke
bare lade julefreden sænke sig.. Ignorere dog hinanden i stedet for..
Der er flere herinde som har sagt det er blevet til ren mudderkastning
og jeg er tilbøjelig til at give dem ret.. Og nej jeg øffer ikke, det er
kun grise der gør det.. Men jeg siger blot min mening som er lige så
meget værd som alle andres herinde.. Så kan i være enige eller ej.

Hvad jeg ville var at ønske jer alle en glædelig jul, nyd dog jeres
familier og husdyr i stedet for at sidde herinde og skælde ud på
hinanden hele tiden. Julen handler om kærlighed og ikke om ondskab.

Nej jeg tror ikke på dyremishandling, men jeg tror på respekt for det
enkelte individ og hvad der er foregået herinde har intet med respekt at
gøre, de der våger at åbne munden bliver haglet ned og dog har de lige
så meget ret til at skrive som alle andre..

Marianne, Alice og alle i andre.. En glædelig jul til jer.. Sluk
computeren og sæt jer ned med familien og jeres skønne dejlige katte..
Der er mange dejlige juletraditioner og det er bedre end at sidde her og
blive vred og sur flere gange om dagen..

Charlotte.. Du ønskes også en glædelig jul sammen med din mand og
datter.. Jeg kender dig ikke, men har fulgt med herinde igennem længere
tid. Jeg dømmer dig ikke da det ikke er mit job, jeg håber ikke at få et
grimt svar fra dig så må du hellere undlade at skrive noget som helst..

SÅ GLÆDELIG JUL... ALLESAMMEN

Med venlig hilsen
Mia Warming
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-12-05 21:16

"Mia Warming og David Hansen" <mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43a9b18bf2ba3@nerdgirl.dk...
> [...]
> tid. Jeg dømmer dig ikke da det ikke er mit job, jeg håber ikke at få et
> grimt svar fra dig så må du hellere undlade at skrive noget som helst..

Hej Mia

Først vil jeg da også ønske dig og dine en rigtig god jul.

Når det så er sagt, så synes jeg, du burde have nævnt Charlottes katte i
dine ønsker til hende om en god jul.
De sidder indespærrede i bure på en bar mark - mon de får en god jul??
Det er da smukt af dig, at du respekterer Charlotte, men det kan jeg ikke og
jeg kommer aldrig til det.
Folk der lyver, bedrager og ikke behandler dyr ordentligt fortjener i mine
øjne INGEN respekt.
Jeg har læst så meget både om og af den dame, så jeg vil ønske hende en
ligeså god jul, som hun giver sine katte.

mvh Eva

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 21:27

> [...]
>
> mvh Eva
>
> Ikke for noget men jeg har INGEN katte (skrev INGEN katte) der sidder i
nogen bure på nogen mark!!
De har alle mulighed for at hoppe da nogen meter over jordens overflade
og ind i en hule, og huse hvor der er tørt og huler med tæpper, men
nej...de kommer ikke ind og holder juleaften sammen med os, det er helt
korrekt, men det findes der vel ingen lovgivning om at man SKAL hvis man
ejer katte???

I er da katte-perverse!!! Det er DYR for fanden, kan det ikke trænge
ind? Det ER altså ikke mennesker som SKAL leve som mennesker!
Har du ikke læst at der er skrevet flere steder på nettet af DYRENES
BESKYTTELSE og POLITI at der ikke er noget ULOVLIGT i at holde husdyr i
huse der IKKE er menneskeboliger?? Så læs igen!
HAPPY CHRISTMAS HOHOHO

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 21:22

> [...]
> tid. Jeg dømmer dig ikke da det ikke er mit job, jeg håber ikke at få et
> grimt svar fra dig så må du hellere undlade at skrive noget som helst..

Ja jeg kan personligt ikke være mere enig med dig!
Der er bestemte mennesker som har sat sig for at gøre mig ondt og helst
få hele danmarks (og nabolandene) i åben krig mod mig, og det er dem vel
ondt, det hele vender en skønne dag!
Hvorfor tror du jeg har skrevet HAPPY CHRISTMAS HOHOHO i næsten alle
mine indlæg de sidste dage?
Jeg skal helst være den store synder og dyreplager, bedrager og
kriminelle og det samme vises og fortælles flere hundrede gange om dagen!
de samme billeder vises igen..og igen...og atter engang, og gud fader i
skuret man har vel set katte med øjenbetændelse og pelsknuder andre
steder på jorden end HOS MIG?
Dyrlæger og kattefrisører fortæller at de dagligt modtager disse katte,
så...e, klap hesten og pas på den ikke sparker når du vender dig og går!
(Jer der snakker ondt om andre)!!
Jeg glæder mig til det går op for disse mennesker at der IKKE bliver
fjernet nogen katte her, at de er ude på dybt vand, og alt det de har
truet mig med vil blive brugt mod dem selv!
Advokater er ved at falde ned af deres stole når de ser de sider jeg
printer ud!
False beskyldninger, injurier, bagvaskelse og personlig forfølgelse,
samt forsøg på at ødelægge ens forretning er hvad de sådan lige har
nævnt de kan tiltales for!
Så deres evige iver på at få mig "ned med nakken", kan gå hen og gribe
dem selv om struben!
Jeg er IKKE et ondt menneske, jeg er faktisk ret følsom, det har jeg
endda beviser på, og jeg ønsker "næsten alle" en glædelig jul, men der
er DOG et par stykker som har trådt mig så rigeligt over tæerne i 2005
at jeg er fløjtende ligeglade med deres ve og vel i 2006!!!
De har tit skrevet om hvordan min familie kan holde mig ud, min datter
og min samlever og mine venner? Tja...hvorfor mon??

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-12-05 22:25

Hej Mia

Du og dine ønskes også en glædelig jul og et godt nytår

Jeg har det nu sådan, at også i julen tænker jeg på dem der ikke er så
heldige som min familie, mine katte og jeg selv. Så jeg vil ikke love noget
jeg måske ikke kan holde.

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Jakob

Dato : 22-12-05 01:34

In article <43a9b18bf2ba3@nerdgirl.dk>, mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com
says...
> Nu har jeg læst med herinde den sidste uges tid og har fulgt den
> CAT-FIGHT der har været her.. Men helt ærligt folkens.. Skulle vi ikke
> bare lade julefreden sænke sig.. Ignorere dog hinanden i stedet for..

Glem det de er ligeglade med andre her i dette forum, de ænser kun sig
selv.

--
Venlig hilsen

Jakob