Downloade en hel hjemmeside
Fra : Holst

Dato : 21-12-05 15:41

Hej!

Håber nogen kan hjælpe mig. Ved ikke rigtig, om jeg burde være i en
anden gruppe, men nu spørger jeg her.

Jeg har en gammel hjemmeside liggende, som indeholder massevis af sider
og billeder. Den har dog ikke rigtig været "brugt" i lang tid, og af
visse grunde er udgaven af samme hjemmeside smutter i farten i
forbindelse med et computerskifte. Eftersom siden ikke "bruges" mere, så
er password og lignende til den også smuttet i farten. Det har ikke
kunnet lade sig gøre at genskaffe dette password/brugernavn.

Men siden er jo fortsat tilgængelig via en browser, og med en masse
højreklikning kan det jo lade sig gøre at få gemt den lokalt igen, så
den kan blive opdateret.

Men som sagt er der mange sider, mange billeder og lignende, og man vil
jo også gerne være sikker på at nå hele raden rundt.

Findes der et program, som jeg kan give en URL, f.eks.
(http://www.mitdomæne.dk/holst), hvorefter programmet så sørger for at
downloade alle undersider, herunder billeder?

Det skal helst kunne holde sig inden for mitdomæne.dk, for nogle af
siderne indeholder link til eksterne sider, og jeg vil jo gerne undgå,
at programmet begynder at downloade hele eBay og lignende.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-12-05 15:53

http://www.httrack.com/

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 21-12-05 16:02

Ivan V. Klattrup wrote:

> http://www.httrack.com/

Tak for er hurtigt svar. Det vil kigge nærmere på og se, om jeg kan
finde ud af det.

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 21-12-05 21:55

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>http://www.httrack.com/

Kan absolut anbefales.

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : Max

Dato : 21-12-05 16:31

Hej

> Findes der et program, som jeg kan give en URL, f.eks.

Acrobat.

Mvh Max