Tilbage Til Fremtiden IV ?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-12-05 12:36

"Men det kan kun fungere, hvis jeg kan få lov til at spille Doc. Jeg er
blevet 44 år og er ikke interesseret i at hoppe rundt på skateboards!
Efter de tre første film følte vi alle, at det var et afsluttet kapitel.
Men hvis filmselskabet skaffer nogle yngre skuespillere til de bærende
roller, kan det blive et spændende projekt, vurderer Michael J. Fox"

Det er forhåbentlig en dårlig joke

Fra : Steen Jensen

Dato : 21-12-05 12:50

Robert Eriksen wrote:

> "Men det kan kun fungere, hvis jeg kan få lov til at spille
> Doc........vurderer Michael J. Fox"

Jeg troede han var for syg til at arbejde som skuespiller?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-12-05 14:00

steen@rudekuvert.dk (Steen Jensen) writes:

[Fox]
> Jeg troede han var for syg til at arbejde som skuespiller?

Det var han også.

Men der sker hele tiden fremskridt på medicin-fronten i disse år.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-05 13:12

De må da meget gerne lave en "Tilbage til fremtiden IV", da de forrige film
var fede! MEN det kræver, at det er Robert Zemeckis, der laver (igen)
filmen, OG at de oprindelige hovedrolleindhavere (Michael J. Fox,
Christoffer Lloyd, Lea Thompson m.fl.) er villige til at være med igen - som
de samme personer. - Og ja: At Michael J. Fox skulle spille Doc må man da
håbe på er ment som en joke!

- Ole

Fra : HC

Dato : 22-12-05 00:51

"Ole" <ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
> som de samme personer. - Og ja: At Michael J. Fox skulle spille Doc må man

Jeg så gerne en trilogi til - HVIS MANUSKRIPTERNE ER LIGE SÅ GODE SOM DE
GAMLE... Er historien der ikke skal de holde sig VÆK fra den guldklump... =)

e l s k e r de film...

Men hvis historien er god, og Marty og de andre er ældre og er i realistiske
situationer (Marty har da f.eks nok fået børn og er blevet gift? Doc er
måske røget på sindssyge anstalt - hehe) så kunne jeg godt blive lokket i
biffen... for en gangs skyld...

HC

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-12-05 01:52

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> writes:

> Men hvis historien er god, og Marty og de andre er ældre og er i realistiske
> situationer (Marty har da f.eks nok fået børn og er blevet gift?

Ja, det må man antage...

I BTTF ep. 2 er Marty Junior i 2015 på alder med Marty Senior i
1985. Så Marty Junior er altså omkring 6 år i 2005. Og søsteren er
vist ældre.

Men de skal holde sig væk, skal de. Det er dumt at spilde ressourcer
på unødvendige sequels. Det ville være langt mere interessant at se
hvad Zemeckis og Gale kunne komme med af originalt materiale i dag.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Bistroist

Dato : 22-12-05 20:22

Robert Eriksen wrote:

> [...]
> afsluttet kapitel. Men hvis filmselskabet skaffer nogle yngre
> skuespillere til de bærende roller, kan det blive et spændende

Det er værd at bemærke, at EB har det fra imdb, ikke uden grund kendt
som the inaccurate movie database. Historien lader til at være baseret
på dét interview, Fox gav til Moviehole i forb. m. udgivelsen af BTF-boksen;
http://www.moviehole.net/interviews/20051005_interview_michael_jfox.html

Ud fra konteksten synes jeg det er rimeligt tydeligt, at der er tale om
ren spekulation.

--
*/*Beatrice, I love my phonograph, but you have broke my windin' chain
And you've taken my lovin', and give it to your other man

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-01-06 21:16

> Det er værd at bemærke, at EB har det fra imdb, ikke uden grund kendt som
> the inaccurate movie database.

inaccurate? - det har jeg aldrig hørt før - jeg synes det uden sammenligning
er det bedste filmsite overhovedet - af al den trivia jeg nogensinde har
haft mulighed for at 'tjekke' er der endnu ikke noget der er ramt ved siden
af...

undskyld hvis jeg misforstår dig
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Bistroist

Dato : 07-01-06 03:14

sniper_Nolight wrote:

> [...]
>haft mulighed for at 'tjekke' er der endnu ikke noget der er ramt ved siden

Bevares, ingen grund til at undskylde. Imdb har bestemt sine mange gode
sider, ikke mindst når det gælder trivia - i den henseende er den uden
for konkurrence, indrømmet. Men den har også væsentlige begrænsninger,
ikke mindst når det, som her, kommer til rygter om kommende udgivelser
og hvem der skulle være involveret i hvilke projekter, eftersom den får
store dele af sine data fra andre kilder og almindelige brugere. Imdb's
lister over medvirkende i kommende film bør altid tages med et par
vognlæs salt, hvis ikke man kan få dem bekræftet fra mere autoritativ
side, helst producenten selv.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-01-06 11:26

> Bevares, ingen grund til at undskylde.Imdb har bestemt sine mange gode
> sider, ikke mindst når det gælder trivia - i den henseende er den uden for
> konkurrence, indrømmet.

osse min opfattelse

> [...]
> over medvirkende i kommende film bør altid tages med et par vognlæs salt,
> hvis ikke man kan få dem bekræftet fra mere autoritativ side, helst

det lyder sandsynligt.

jeg læser sjældent rygter og den slags, men rent faktisk slog jeg sin city 2
op igår og så rollelisten og jeg håber virkelig de får ret i det tilfælde,
men udover det har jeg ikke rigtigt brugt noget som ikke kunne verificeres,
så vi er enige trods alt