War3 Frozen Throne pack, kan ikke komme p~
Fra : uffe eriksen

Dato : 20-12-05 19:09

hey! jeg har et problem med at komme på Battlenet.

Jeg har sagt at min firewall skal tillade både war3 og war3 frozen throne,
jeg har også prøvet at helt fjerne firewallen. Intet har dog hidtil hjulpet,

den bliver simpelthen bare ved med at prøve at logge på battlenet, den viser
bare det samme skræmbilled "initiating connection to battlenet"...

og ellers siger den "unable to connect to battlenet"

Kan en af jer hjælpe mig med det problem?

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 21-12-05 10:07

uffe eriksen wrote:
> [...]
>
> Jeg har sagt at min firewall skal tillade både war3 og war3 frozen
> throne, jeg har også prøvet at helt fjerne firewallen. Intet har dog

Hvis du bare lukker firewall'en er det ikke sikkert det er nok. Prøv at
afinstallere den, jeg tror det vil løse problemet.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Brian Lund

Dato : 21-12-05 12:06

> [...]
>
> og ellers siger den "unable to connect to battlenet"
>
> Kan en af jer hjælpe mig med det problem?

Sidder du bag en router? - Det kan måske være en del af problemet...

Brian