Vidrestilling
Fra : Mads

Dato : 20-12-05 14:47

Hej.
Jeg vil gerne lave en vidrestilling så det vil sige hvis man går
ind på url1 skifter den til url2 men url1 bliver i adresselinien.
Det samme prinsip som tk domains. På forhånd tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 20-12-05 15:01

Mads <mads.zwiks@gmail.com> wrote:

>Jeg vil gerne lave en vidrestilling så det vil sige hvis man går
>ind på url1 skifter den til url2 men url1 bliver i adresselinien.

Det er en dårlig ide, men det er sandsynligvist lavet med frames, hvor
hele siden er pakket ind i en frame.

>Det samme prinsip som tk domains. På forhånd tak.

Et direkte link til en side hvor det virker som du vil have det ville
være gavnlig, det er ikke os alle der lige har på rygradden hvad tk
domains er.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Mads

Dato : 22-12-05 13:10

> Et direkte link til en side hvor det virker som du vil have det ville
> være gavnlig, det er ikke os alle der lige har på rygradden hvad tk
> domains er.

Et tk-domain er .Tk tjek zwiks.tk Den viser i adresselinien at man er
inde på et tkdomain men køre på zwiks.frac.dk eller zwiks.chicken-shit.dk
kan ikke huske!!

Fra : Leonard

Dato : 22-12-05 14:10

Mads <mads.zwiks@gmail.com> wrote:

>Den viser i adresselinien at man er
>inde på et tkdomain men køre på zwiks.frac.dk

Hvis du kigger i kildekoden for siden, så kan du se at det hele er
pakket pænt ind i et frameset, og derfor skifter adresselinien ikke.

Og det er noget skrammel, men hvis det er det du vil have så værsgo.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-05 14:26

Mads skrev:

>Et tk-domain er .Tk tjek zwiks.tk Den viser i adresselinien at man er
>inde på et tkdomain men køre på zwiks.frac.dk eller zwiks.chicken-shit.dk
>kan ikke huske!!

Ja, ved at smiden siden ind i et framesæt.

http://wiks.tk
svarer ikke

Men se f.eks.
http://kaalhuerne.tk/
viser
http://cazaa.dk/kaalhuerne/
i et framesæt.

Se kildekode på http://kaalhuerne.tk/

Og det er ikke en viderestilling, der sker.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-05 14:40

Knud Gert Ellentoft skrev:

>http://wiks.tk
>svarer ikke

Var godt nok http://zwiks.tk
men den svarer heller ikke.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-12-05 15:06

Mads presented the following explanation :
> Et tk-domain er .Tk tjek zwiks.tk Den viser i adresselinien at man er
> inde på et tkdomain men køre på zwiks.frac.dk eller zwiks.chicken-shit.dk
> kan ikke huske!!

Prøv at åbne zwiks.tk i Internet Explorer og vælg vis->kilde, så får du
at se hvordan det foregår. Der er ingen hukous pokus, det er blot et
frameset der bruges.

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams