Nu er bunden da vist nået ?
Fra : JytteJ

Dato : 19-12-05 22:51

Hvor går filmen "Good luck and good night" ?

Kan det virkelig passe at den kun går i een bif i Århus ?

Jeg har kikket på Scope, men den side virker ikke som den har været
opdateret den sidste uge.
Har også kigget på Bio citys side, og der gik den i een bio i Århus.

Kan det virkelig være rigtigt ? Jeg er fuldstændig måbende hvis det passer.

JytteJ

Fra : Tand & Børste

Dato : 20-12-05 10:14

> Hvor går filmen "Good luck and good night" ?
>
> Kan det virkelig passe at den kun går i een bif i Århus ?

Hej Jytte,
jo det ser sørme ud til, at du har ret. Den går kun i Cinemaxx - det undrer
også mig, at den f.eks. ikke går i Øst for Paradis.

Mvh Lise

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 20-12-05 11:43

Tand & Børste skrev:

> Hej Jytte,
> jo det ser sørme ud til, at du har ret. Den går kun i Cinemaxx - det undrer
> også mig, at den f.eks. ikke går i Øst for Paradis.

De store distributionsnetværk ønsker ikke at give de små biografer lov
til at vise film, som ser ud til at få et stort publikum

F.eks. fik Øst for Paradis lov til at vise Bænken, fordi man ikke havde
regnet med at den ville blive så stor en succés. Så kunne man tro at
biografen fik lov til at vise hele trilogien, men nej, Drabet kunne ikke
ses i Øst for Paradis.

Sådan kæmper biograferne om territoriet, og det går ud over de små.

Mikkel