Dyremishandling... dusør for oplysninger
Fra : JBH

Dato : 19-12-05 20:42

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/PresseDk/1561d9a4413d62f2c1
2570dc004a1bcf?opendocument

Forkortet : http://makeashorterlink.com/?E2A26275C

også omtalt på

TV2 tekst tv 19/12 s156 (nu 12.000kr)

Og så lige noget jeg læste på Dyrenes beskyttelses hjemmeside

"Dyrenes Beskyttelse mener, det er vigtigt, at politiet bruger mange
resurser på at finde dyremishandlere, og at der bliver givet alvorlige
straffe. Samtidig skal vi appellere til, at folk reagerer, hvis de bliver
vidner til dyremishandling. Samfundet må markere, at det på ingen måde kan
tolereres, at man mishandler dyr."

Den kan et par selvfrelste hyklere her i gruppen så lige tygge lidt på, da
det lyder som en form for selvtægt.

JBH

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-05 21:29

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:43a70f55$0$1780

> Den kan et par selvfrelste hyklere her i gruppen så lige tygge lidt på,
> da
> det lyder som en form for selvtægt.

Der er da ikke nogen form for selvtægt i, at anmelde det, hvis man bliver
vidne til dyremishandling...

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 19-12-05 21:08

JBH wrote:
> Den kan et par selvfrelste hyklere her i gruppen så lige tygge lidt
> på, da det lyder som en form for selvtægt.

Og så klarede fjolset JBH lige en gang mere at udstille sig selv
som den tåbe han/hun åbenbart er.

Sig mig er du masochist siden du ikke bliver træt af at
blive kaldt et fjols, eller hvad er formålet med dine
dumme bemærkninger ???

/Jens

Fra : Gert

Dato : 19-12-05 21:51

On Mon, 19 Dec 2005 20:42:26 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>"Dyrenes Beskyttelse mener, det er vigtigt, at politiet bruger mange
>resurser på at finde dyremishandlere, og at der bliver givet alvorlige
>straffe.

Enig helt igennem.

>Samtidig skal vi appellere til, at folk reagerer, hvis de bliver
>vidner til dyremishandling.

Helt enig.

>Samfundet må markere, at det på ingen måde kan tolereres, at man mishandler dyr."

Ja, naturligvis.

>Den kan et par selvfrelste hyklere her i gruppen så lige tygge lidt på, da
>det lyder som en form for selvtægt.

Selvtægt ??

Er det fordi du ikke ved hvad det svære ord betyder - eller har du
bare drukket af natpotten igen ?