Ekstremt billigt - dvd film
Fra : Cifly

Dato : 19-12-05 11:43

Ved ikke om i kender sitet (kender det ikke selv, har aldrig købt der -
endnu). Men her er filmpriserne helt i bund:

http://www.moviezoo.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-12-05 12:30

On Mon, 19 Dec 2005 11:42:48 +0100, "Cifly"
<flygenring@SLETpostkasse.net> wrote:

>Ved ikke om i kender sitet (kender det ikke selv, har aldrig købt der -
>endnu). Men her er filmpriserne helt i bund:
>
>http://www.moviezoo.dk

ja prisen er da ok - der er nogen gode tilbud i mellem jar lige set
band og brothers for 5 gang :
http://www.moviezoo.dk/index.php?f=genre&g=2vk&start=b
den koster godt nok ikke alverden !
De er skide gode !

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Peter Heide

Dato : 19-12-05 13:14

Band of Brothers kan købes hos TP ( jeg er IKKE ansat
dér ) for det samme ; 299,- kr.

Så det er ikke et skide godt eksempel du kommer med.

Fra : Thomas W. Helvard

Dato : 19-12-05 13:46

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> Band of Brothers kan købes hos TP ( jeg er IKKE ansat
> dér ) for det samme ; 299,- kr.
>
> Så det er ikke et skide godt eksempel du kommer med.

Men sæson 1-3 af '24' til 179 pr stk er da ok

Fra : Cifly

Dato : 19-12-05 16:56

Thomas W. Helvard skrev:

> Men sæson 1-3 af '24' til 179 pr stk er da ok

Præcis - det var dét tilbud jeg også faldt over. Det er *ekstremt billigt*.

Ivørigt bruger jeg normalt cdon.com (og TPMusik..). Købte for et par uger
siden Season 3 for 279 i cdon.com. Svensk cover, men fuldstændig samme film.
Her køber jeg normalt mine film og de er altid billige og har meget
fordelagtige tilbud.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-12-05 21:40

On Mon, 19 Dec 2005 13:14:00 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Band of Brothers kan købes hos TP ( jeg er IKKE ansat
>dér ) for det samme ; 299,- kr.
>
>Så det er ikke et skide godt eksempel du kommer med.

Nåååååååååeee ..... var det ikke nogenlunde det samme den kostede
online ? også slipper man jo for at skulle uden for en dør i kulden :)

nej men uanset hvad så er det en FED serie !!!

Fra : Babuska

Dato : 19-12-05 14:05

"Cifly" <flygenring@SLETpostkasse.net> wrote in message
> Ved ikke om i kender sitet (kender det ikke selv, har aldrig købt der -
> endnu). Men her er filmpriserne helt i bund:
>
> http://www.moviezoo.dk

de serier, film og boxset jeg har været inde og se prisen på synes jeg nu
ikke lægger op til at det er "ekstremt billigt".. Fandt flere film der
kostede mere på ovenstående link end i Fona (og et par af dem var faktisk
mere end 100 kr dyrere end i fona eller stereo studio)..
Det er muligt man kan spare lidt på nogle ting, men det jeg primært køber
kan jeg finde billigere i fona, stereostudie og på axel..

Mvh,
Babuska
--
What doesn't kill you still may sever your spinal cord, crush your rib cage,
cave in your skull, and leave you helpless and paralyzed, soaking in a

Fra : JYH

Dato : 19-12-05 14:42

Babuska wrote:

> [...]
> studio).. Det er muligt man kan spare lidt på nogle ting, men det jeg primært
> køber kan jeg finde billigere i fona, stereostudie og på axel..

Enig - checker altid dvdpriser, TP, Axel og CD-WOW
før jeg køber noget.
Handler en del hos DVDOO, de har et enormt udvalg
og porto er 19 kr uanset hvor mange varer man køber.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-12-05 21:42

On Mon, 19 Dec 2005 14:05:02 +0100, "Babuska" <babuska@babuska> wrote:

> [...]
>Det er muligt man kan spare lidt på nogle ting, men det jeg primært køber
>kan jeg finde billigere i fona, stereostudie og på axel..

HYSTERISK billigt er det ikke normalt køber jeg eller ca 75 % af dte
jeg køber - køber jeg i england ved :
http://www.loaded247.co.uk/index.php?

og hvis det absolut ikke kan skaffes andre steder så ved amazon.com
men der løber man som regl ind i det med at man skal betale told af
det og det er jo træls

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 07:28

gælder free delivery hos www.loaded247.co.uk også til Danmark ?

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-05 08:37

Muster Muster wrote:

> gælder free delivery hos www.loaded247.co.uk også til Danmark ?

Sikkert. Der er i hvert fald mange der har gratis levering til Danmark.
www.play.com og www.cd-wow.com f.eks.

/David

Fra : René Lønstrup

Dato : 20-12-05 12:22

Muster Muster wrote:

> gælder free delivery hos www.loaded247.co.uk også til Danmark ?

Jep.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-12-05 08:36

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
>
> og hvis det absolut ikke kan skaffes andre steder så ved amazon.com
> men der løber man som regl ind i det med at man skal betale told af

Jeg bruger dvdpricecheck.co.uk og dvdcompare.net for at se hvilken
version jeg vil have og hvor den er billigst.

I øvrigt har de jo ofte de samme ting hos amazon.co.uk som hos
amazon.com. Så kommer der "kun" dansk moms på, ingen told.

/David

Fra : Per

Dato : 20-12-05 22:48

"Cifly" <flygenring@SLETpostkasse.net> wrote in message
> Ved ikke om i kender sitet (kender det ikke selv, har aldrig købt der -
> endnu). Men her er filmpriserne helt i bund:
>
> http://www.moviezoo.dk
Alias sæson 3 til 179 ;P

Ærgeligt de ikke lige har alle sæsoner og så lige Six Feet Under også

Fra : Cifly

Dato : 25-12-05 12:20

Det her må så være et billigt site ...

http://www.filmogspil.dk/

Kender i det - har i erfaringer?

--
www.flygenrings.dk
"Sometimes, when you lose, you win." - What Dreams May Come