Vedr. NFSU 2
Fra : John T.

Dato : 19-12-05 01:16

Kan "Need For Speed Underground 2" ikke køres med Joystick ?
Jeg kan simpelthen ikke finde det i menuen. (Kun tastatur)
Jeg har sat kort i pc,en med Gameport og isat Microsoft Joystick,
men det virker ikke på spillet.
Skal der speciel driver installeres ?
Hvordan fortæller jeg spillet at jeg vil bruge Joystik ?
Hilsen John

Fra : Jasper Norman

Dato : 19-12-05 07:47

> Kan "Need For Speed Underground 2" ikke køres med Joystick ?

Har du mulighed for at vælge et eller andet rat i menuen? Det kunne jo være,
at det fungerer, selv om det ikke er sandsynligt. (psst...ellers skulle du
nu alligevel give dig selv et rat i julegave

Mvh

Jasper

Fra : S. Sørensen

Dato : 19-12-05 09:36

"John T." <kispus@despammed.com> wrote in message
> [...]
> men det virker ikke på spillet.
> Skal der speciel driver installeres ?
> Hvordan fortæller jeg spillet at jeg vil bruge Joystik ?

Har du installeret joysticket i windows? Mener vi er ude i noget med
Kontrolpanel og Spilsomethingsomething. (Kører engelsk winXP her)

Steinbjørn

Fra : John T.

Dato : 19-12-05 16:54

> Har du installeret joysticket i windows? Mener vi er ude i noget med
> Kontrolpanel og Spilsomethingsomething. (Kører engelsk winXP her)
>
> Steinbjørn

Du er bare en guttermand ! Det var lige det der manglede !
Så nu skal jeg "bare" lære hvad de forskellige knapper betyder,
jeg savner at selv kunne bestemme hastigheden på bilen, jeg skal
trykke mange gange på knappen for at holde hastigheden nede,
det går sku for stærkt til en begynder som mig.
Men tak skal du ha`, nu virker det da.
Hilsen John