Hvordan gemmer jeg mine bogmærker i Firefo~
Fra : allan

Dato : 19-12-05 00:07

Hej.

Jeg skal til at formatere min pc, men jeg har mange bogmærker i min
browser.

Kan man ikke exportere dem over på fx. en disk.

mvh

Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Benny Nissen

Dato : 19-12-05 00:10

allan wrote:
> Hej.
>
> Jeg skal til at formatere min pc, men jeg har mange bogmærker i min
> browser.

I Firefox: Bookmarks -> Bookmarks Manager -> File -> Export

--
Benny Nissen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-12-05 00:24

http://mozbackup.jasnapaka.com/ kan lave back-up af dine mozilla programmer

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-12-05 05:15

Den 19-12-05 00.23 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> http://mozbackup.jasnapaka.com/ kan lave back-up af dine mozilla programmer

Rigtigt fint program, der også kan kopiere diverse indstillinger og
udvidelser over på den nye computer. Det findes også i en dansk version:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-mozbackup.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i mp3-formatet med det

Fra : Fietsenmaker

Dato : 19-12-05 07:56

Kim Ludvigsen skrev:

> Rigtigt fint program, der også kan kopiere diverse indstillinger og
> udvidelser over på den nye computer. Det findes også i en dansk version:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-mozbackup.html

Jeg kopierer mappen mozilla fra
c:\documents and settings\ejer\application data
Når jeg har ominstalleret Windows installerer jeg firefox og overskriver
den nye mappe med den mappe jeg har kopieret, så har jeg alt inklusive
evt. passwords og kan køre somom intet er sket på maskinen.
Jeg gør det samme med Thunderbird.
Det virker hver gang

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-12-05 10:44

Den 19-12-05 07.56 skrev Fietsenmaker følgende:

> Jeg kopierer mappen mozilla fra
> c:\documents and settings\ejer\application data

Det er stort det samme MozBackup gør. Programmet gør det blot muligt at
kopiere enkelte dele af profilen, ligesom det hele pakkes ned i en
zip-fil, så det fylder mindre. Så vidt jeg husker, kan MozBackup også
håndtere forskellige drev, så man fx kan kopiere fra et C-drev til et
D-drev. Det er noget sværere at gøre manuelt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar: Information at your fingertips.